Toimistomme on kesälomalla 9.7 – 30.7 välisenä aikana. Sähköverkon vikatapauksissa voi soittaa päivystysnumeroomme 020 366050
Hyvää kesää!
Toimistomme on kesälomalla 9.7 – 30.7 välisenä aikana. Sähköverkon vikatapauksissa voi soittaa päivystysnumeroomme 020 366050
Hyvää kesää!
Sähkönjakelun keskeytys koskee kaikkia asiakkaitamme tiistaina 10.7.2018 ja perjantaina 13.7.2018 klo 04:55 – 05:10 välisenä aikana. Keskeytyksen kesto on muutamia minuutteja.
Syynä on kantaverkkoyhtiö Fingridin 110kV kytkentätyöt.
Pahoittelemme katkoista aiheutuvaa haittaa.
Laskutusjärjestelmämme uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkölaskut helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa laskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa – asiakkaan oman valinnan mukaan.
Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.
Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme. Palvelemme puhelimitse numerossa 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Vastaamme viesteihin myös Facebookissa arkisin klo 9-15 www.facebook.com/pohjoistavoimaa.
Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä verkkosivuiltamme osoitteesta www.oulunenergia.fi/laskutus. Päivitämme verkkosivullemme helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.
Pohjoista voimaa -asiakaspalvelun puhelinnumero muuttuu 1.8.2017 alkaen.
Uusi numero on 08 5584 3100 ja puhelu maksaa matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksun verran.
Myös puhelinpalvelun valikkorakenne yksinkertaistuu merkittävästi, jolloin asiakkaan on helpompi asioida puhelinpalvelussa. Puhelinpalvelu palvelee tuttuun tapaan maanantaista torstaihin kello 8-18 ja perjantaisin kello 9-16.
”Palvelemme puhelimitse noin 75 000 asiakasta vuodessa ja muutoksen taustalla on halu palvella asiakkaitamme entistä paremmin”, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Tiina Lyyra Oulun Sähkönmyynnistä, joka vastaa Oulun Energian, Raahen Energian, Kemin Energian ja Tornion Energian asiakaspalvelusta.
Jos asiakas soittaa 1.8. jälkeen vanhaan 010 287 7800 numeroon, kuulee hän tiedotteen, joka opastaa soittamaan uuteen 08-alkuiseen numeroon.
”Uuden numerovalinnan tekeminen voi harmittaa, mutta tällä varmistamme, että asiakas ohjautuu lisämaksuttomaan palvelunumeroon eikä hänelle muodostu turhia kuluja yhteydenotostaan”, Tiina Lyyra toteaa.
Rantakairan vaihteen ja päivystyksen numerot pysyvät ennallaan.
Sähkönjakelun keskeytys koskee kaikkia asiakkaitamme tiistaina 20.6.2017 klo 04:55 – 05:10 välisenä aikana. Keskeytyksen kesto on muutamia minuutteja.
Syynä on kantaverkkoyhtiö Fingridin 110kV kytkentätyöt.