by Sami Tiiro Sami Tiiro

Kaikille asiakkaille energialasku helmikuussa 2018

Laskutusjärjestelmämme uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkölaskut helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa laskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa – asiakkaan oman valinnan mukaan.

Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.

Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme. Palvelemme puhelimitse numerossa 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Vastaamme viesteihin myös Facebookissa arkisin klo 9-15 www.facebook.com/pohjoistavoimaa.

 

Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä verkkosivuiltamme osoitteesta www.oulunenergia.fi/laskutus. Päivitämme verkkosivullemme helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.

by admin admin

Rantakairan Sähkö Oy:n laskutuksen asiakaspalvelun puhelinnumero muuttuu 1.8. alkaen

Pohjoista voimaa -asiakaspalvelun puhelinnumero muuttuu 1.8.2017 alkaen.
Uusi numero on 08 5584 3100 ja puhelu maksaa matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksun verran.

Myös puhelinpalvelun valikkorakenne yksinkertaistuu merkittävästi, jolloin asiakkaan on helpompi asioida puhelinpalvelussa. Puhelinpalvelu palvelee tuttuun tapaan maanantaista torstaihin kello 8-18 ja perjantaisin kello 9-16.

”Palvelemme puhelimitse noin 75 000 asiakasta vuodessa ja muutoksen taustalla on halu palvella asiakkaitamme entistä paremmin”, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Tiina Lyyra Oulun Sähkönmyynnistä, joka vastaa Oulun Energian, Raahen Energian, Kemin Energian ja Tornion Energian asiakaspalvelusta.

Jos asiakas soittaa 1.8. jälkeen vanhaan 010 287 7800 numeroon, kuulee hän tiedotteen, joka opastaa soittamaan uuteen 08-alkuiseen numeroon.

”Uuden numerovalinnan tekeminen voi harmittaa, mutta tällä varmistamme, että asiakas ohjautuu lisämaksuttomaan palvelunumeroon eikä hänelle muodostu turhia kuluja yhteydenotostaan”, Tiina Lyyra toteaa.

Rantakairan vaihteen ja päivystyksen numerot pysyvät ennallaan.

by Sami Tiiro Sami Tiiro

Keskeytysviestipalvelun käyttöönotto 30.3.2017

Rantakairan Sähkö on ottanut käyttöön keskeytysviestipalvelun josta on lähetetty tekstiviestitiedote. Jos ette halua vastaanottaa viestejä koskien käyttöpaikkanne keskeytystiedotusta, voitte toimia viestin ohjeiden mukaan tai hallinnoida häiriötiedotteita www.energiatili.fi kautta. Energitilillä voi määrittää kellonaikoja yms milloin asiakas haluaa vastaanottaa mahdollisia keskeytyksiä koskevia viestejä.

Palvelu on maksuton.

Mikäli teillä on vaikeuksia vastata tekstiviestiin palvelun pois kytkemiseksi tai teillä ei ole käytössä energiatilin tunnuksia voitte olla yhteydessä Rantakairaan (010 2319920 tai sposti sami.tiiro@rantakaira.fi ). Jos teille on tullut virheellistä tietoa sisältävä viesti, voitte ilmoittaa siitä meille.