Laskutusjärjestelmämme uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkölaskut helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa laskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa – asiakkaan oman valinnan mukaan.
Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.
Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme. Palvelemme puhelimitse numerossa 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Vastaamme viesteihin myös Facebookissa arkisin klo 9-15 www.facebook.com/pohjoistavoimaa.
Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä verkkosivuiltamme osoitteesta www.oulunenergia.fi/laskutus. Päivitämme verkkosivullemme helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.