Sähkönjakelukeskeytys koko alueellamme tiistaina 11.3. klo 05:55 – 06:10 välisenä aikana, kesto noin 15min.
Kantaverkkoyhtiö Fingrid suorittaa huoltotoimenpiteitä verkossa. Pahoittelemme mahdollista haittaa.
Sähkömittareiden vaihtoprojekti alkaa
Hyvä asiakkaamme,
Rantakairan Sähkö Oy aloittaa sähkömittareiden vaihtotyöt vuoden 2025 alussa. Vaihdamme ensin Aidon 5000 -sarjan mittarit uusiin Aidon 7000 -sarjan mittareihin. Vaihtotyö on asiakkaalle maksuton.
Myöhemmin vaihdamme myös Aidon 6000 -sarjan mittarit. Tämä projekti kestää useamman vuoden, ja työt tehdään Rantakairan omalla henkilökunnalla.
Uuden mittarin edut
Uudet Aidon 7000 -sarjan mittarit sisältävät HAN-portin, jota voit hyödyntää kotiautomaation ohjaamisessa ja muissa älykkäissä sähköjärjestelmissä. Näistä kotiautomaatiojärjestelmistä voit kysyä tarkemmin esim. sähköurakoitsijoilta. Jos haluat aktivoida HAN-portin käyttöön, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse: tekninen.asiakaspalvelu@rantakaira.fi
Lisäksi uuden mittarin käyttöohje löytyy kätevästi verkkosivuiltamme: rantakaira.fi/asiointi/ohjeet/
Näin mittarinvaihto sujuu
- Lyhyt katkos: Mittarinvaihto kestää noin 20 – 30 minuuttia ja aiheuttaa lyhyen sähkökatkon kiinteistössäsi.
- Tekstiviesti tiedottaa: Lähetämme sinulle tekstiviestin milloin olemme tulossa vaihtamaan mittaria. Varmistathan että asentajalle on esteetön pääsy mittauskeskukselle.
Vaihtoaika ei sovi?
Jos ehdotettu aika ei käy, voit sopia uuden ajan olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme:
📞 050 4620235 (arkisin klo 8:00 – 15:30) tai sähköpostitse tekninen.asiakaspalvelu@rantakaira.fi
Kiitos yhteistyöstä ja kärsivällisyydestäsi, kun päivitämme mittarisi uuteen ja parempaan!
Otamme käyttöön automaattisen sähköhäiriö viestinnän
Työkeskeytyksistä pyrimme ilmoittamaan etukäteen tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla
Äkillisen sähkökatkon sattuessa ilmoitamme tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla muutaman minuutin
kuluttua katkon alusta niille asiakkaillemme, joiden puhelinnumero ja/tai sähköposti meillä on
tiedossa.
Mikäli et saa viestejä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteystietojen päivittämiseksi.
Kun saat ensimmäisen häiriöviestin, voit vastaamalla viestiin valita tuleeko viestit myös yöllä.
”Vastaamalla tähän numeroon voitte muuttaa häiriöviestinnän asetuksia.
Vastaamalla RKS 622 ja asiakasnumerosi, saat viestin häiriötiedoitteista käyttöpaikallasi klo 06–22
välisenä aikana.
Vastaamalla RKS 247 ja asiakasnumerosi, saat viestin häiriötiedotteista käyttöpaikallasi kellon
ympäri.
Vastaamalla RKS EI ja asiakasnumerosi, poistat häiriötiedotuksen käytöstä. Asiakasnumerosi
löydät myös laskultasi.
Terveisin Rantakairan Sähkö Oy”
Asiakaspalvelumme yhteystiedot:
08 477020
asiakaspalvelu@aspa.rantakaira.fi
Toimistomme kiinni Heinäkuun 2024
Vikapäivystys avoinna normaalisti p. 020 366 050.
Muissa asioissa ota yhteyttä tekniseen asiakaspalveluun p. 010 231 9920.
Keskeytys sähkönjakelussa maanantaina 3.6.2024
Sähkönjakelukeskeytys koko alueellamme maanantaina 3.6 klo 04:50 – 05:15 välisenä aikana, kesto noin 15min.
Kantaverkkoyhtiö Fingrid suorittaa huoltotoimenpiteitä 110kV verkossa. Pahoittelemme mahdollista haittaa.
- 1
- 2
- 3
- …
- 9
- Seuraava sivu »